Frågor & Svar - Värdestransport

Loomis kundservice

Loomis kundservice

Tel. 010-163 63 00
mån-fre kl 8:00 - 17:00
Skicka e-post till oss

  • Vår nästa hämtning eller leverans infaller på en helgdag, vad gör vi?

    Kontrollera ert avtal om ni har hämtning på helgdagar.

    Ni kan beställa extratransport.

    Vi utför alla extrabeställningar vi har möjlighet till. 

  • Vi har beställt växel men bara fått mynten eller sedlarna.

    Vid vissa tillfällen så körs sedlar och mynt ut i två separata bilar och kan då komma vid olika tider på dagen till er.

  • När måste vi senast beställa vår växel?

    Beställningen måste vara ordermottagningen tillhanda senast klockan 10.00, två bankdagar innan leverans. Webbeställningar kan läggas senast kl 10:30 två bankdagar före leverans. Vi kan ta emot en sen beställning mot extra avgift.

    Ni kan endast beställa växel till de dagar ni har transport.

  • Vi väntar på hämtning/leverans.

    Titta i ert avtal för att se mellan vilka tider vi ska komma till er.  

  • Loomis servicebox/växelautomaten är trasig, vad gör vi?

    Ring till 010-163 63 00 så felanmäler vi den omedelbart.