Frågor & Svar - Material

Loomis kundservice

Loomis kundservice

Tel. 010-163 63 00
mån-fre kl 8:00 - 17:00
Skicka e-post till oss

  • Vi vill beställa nya påsar och specifikationer, hur gör vi?

    Ni lägger er order själva under Mina sidor.

  • Vi skulle behöva större påsar än vad vi använder nu.

    Kontrollera ert avtal vilken storlek ni får använda.

    Loomis serviceboxkunder kan endast använda standardstorleken på påsen då den större modellen riskerar att fastna i serviceboxen.

    Kontakta vår kundservice för att få inloggning till webborder eller påtala så att artikeln läggs till på din inloggning i Loomis webborder.

  • Vi skulle behöva beställa myntpåsar.

    Kontrollera i ert avtal om ni får skicka in myntpåsar.

    Kontakta vår kundservice för att beställa eller påtala så att artikeln läggs till på din inloggning i Loomis webborder. 

  • Hur lång tid tar det innan vi får vår leverans av påsar och specifikationer?

    Beställer ni via er egen inloggning på Mina sidor bör ni ha er leverans inom tre arbetsdagar.

  • Vi behöver beställa streckkodsetiketter.

    Numera förtrycks streckkoden på er specifikation så streckkodsetiketten behövs inte längre.

  • Hur många påsar och specifikationer ska vi beställa?

    Tänk på att beställa så många påsar och specifikationer så att ni klarar er i minst 6 månader. Det blir billigare för dig.